Træf og generalforsamling Bøsøre Ferie & Strandcamping 2014

14 enheder var tilmeldt årets generalforsamling og sidst træf, desværre blev vi reduceret til 11 enheder p.g.a. diverse afbud. Men efter alle var ankommet fredag eftermiddag, var der interimistisk kaffebord og hjemmebagt kage i læ for vinden, men i støvregn.

Under kaffebordret blev det aftalt at spise medbragt mad i et lille, men hyggeligt fællesrum i bygningerne tæt på området hvor vi lå. Det blev en rigtig hyggelig aften hvor Niels Martin medbragt 6 flasker god vin fra Møllegårdens Camping – Stor Tak til Møllegården!

Vi havde også en bordret rundt, hvor vi lige fik sat navne på ansigterne.

Lørdag startede kl. 10 med Fendt Klub mesterskaberne i gummistøvlekast. Det blev en hård dyst, hvor der blev kastet i 2 pulje, hvor hver deltage havde 3 kast. De 3 bedste fra hver pulje gik videre til finalen, og de 6 var: Berit, Anna-Lene, Niels Martin, Bodil J., Steffen og Jan. Det blev en finale hvor de 3 vindere hurtig lagde sig i spidsen, og hvor vinderen vandt med 8 cm over 2’eren.

Årets vinder og Fendt Klubmester i gummistøvlekast 2014 blev Niels Martin med et kast på 3,89 m. Andenpladsen gik til Bodil J med et kast på 3,80 m, og på tredjepladsen kom Steffen med et kast på 2,70 m. Herunder er mesteren igang med vinderkastet…

Og havde der været præmie for dagens længste kast……. Bagud, var prisen gået til Bruno der med en helt enestående kraft slyngede gummistøvlen 15-20 m bagud. Kun stoppet af en hæk…… Hvilket kast! :-)

Generalforsamling foregik i god ro og orden, og som hovedpunkter kan nævnes, at vores medlems/regnskabs år ændres så det følgere kalenderåret. Ole L og Jan R var på valg og blev begge genvalgt. Suppleant for bestyrelsen blev Steffen Østergård. Bilagskontrollanterne forblev uændret men suppleant blev Niels Martin. Referat fra generalforsamlingen kommer senere.

Middagen på Eventyr Kroen blev også en hyggelig og kulinarisk oplevelse……. Buffeten var super lækker.

Og imellem alle aktiviteter blev der naturligvis også tid til at ”sparke dæk” og fortælle gode rejse historier. Så en super vellykke weekend med en masse glade Fendt ejer.

Se alle billeder – KLIK HER

Tak til alle deltager……. Og forhåbentlig vi ses igen til første træf i 2015 som er på Sanddobberne Camping 8-10 maj – LÆS MERE OM TRÆFFET OG TILMELD DIG VED AT KLIKKE HER

1 kommentar

1. Bare lige en tak for valget – selv om jeg glimrede ved mit fravær.
    Er ovenpå igen, og klar til at tage fat på nye opgaver.

Ole Buhl Larsen